Thinxtra
15 травня 2024 року
Сьогодні ми є свідками зростаючого виклику, який перетинає технології та сталий розвиток: справжня вартість великих даних. Хоча дані часто називають “новою нафтою”, важливо усвідомлювати не лише їхню цінність, але й екологічні та операційні витрати.
По-перше, ми спостерігаємо експоненціальне зростання збору даних: за даними IDC, лише у 2021 році на рішення для великих даних та бізнес-аналітики було витрачено 215 мільярдів доларів.
Знання того, які дані вам потрібні, лежить в основі концепції основних даних. А щоб визначити основні дані вашої організації, ви повинні чітко усвідомлювати, яких цілей ви намагаєтеся досягти або який виклик чи проблему ви намагаєтеся вирішити, збираючи чи опрацьовуючи дані.
Наприклад, якщо ви сторонній логістичний провайдер і впроваджуєте технологічне рішення для відстеження контейнерів для посилок, чітко визначте, навіщо вам це потрібно, а потім вирішіть, які дані вам для цього потрібні. Це можуть бути просто дані про місцезнаходження, щоб відстежувати їхнє місцезнаходження та проводити інвентаризацію. Але якщо у вас є проблеми з крадіжками, ви також можете збирати дані про несанкціоноване втручання в пристрої.
Річ Карпінскі, старший аналітик 451 Research, що входить до складу S&P Global Market Intelligence, наголошує на важливості успішного впровадження технологічних рішень. Він каже, що “хоча бажання використовувати дані Інтернету речей для трансформації організації є цінним, часто настає переломний момент, коли проекти переходять до виробничих масштабів і все стає реальним, а потім стає складним” через величезну кількість кінцевих точок і обсяги даних, що генеруються в результаті розгортання Інтернету речей.
Саме тут ідея важливих даних може допомогти в отриманні цінності з даних без головного болю від їхнього впровадження.
Ви не можете керувати тим, що не можете виміряти
Вплив на бізнес браку даних, низької якості даних або поганого управління даними залежить від ролі, яку дані відіграють у процесах організації. Нижче наведено перелік ризиків або наслідків, які є спільними для багатьох організацій.
- Втрачений дохід
- Втрачені можливості з точки зору потенційних клієнтів, продажів та економії витрат
- Неефективні операції
- Низька задоволеність клієнтів
- Відсутність відповідності
- Збільшення витрат
Як IoT допомагає
Коли ви знаєте, які дані ви хочете збирати та аналізувати, вам потрібно переконатися, що вибране вами технологічне рішення може збирати потрібні дані в потрібний момент часу і перетворювати їх на дієві висновки.
Рішення для Інтернету речей (IoT) бувають різними, і майже для кожного випадку використання знайдеться відповідне.
У спільноті операторів мережі 0G Sigfox ми працюємо з вашим унікальним сценарієм використання і підбираємо найбільш підходяще комплексне рішення для задоволення ваших бізнес-вимог, гарантуючи, що ми збираємо потрібні дані в потрібний час, мінімізуючи непотрібний збір даних і максимізуючи вашу аналітику.
Наша експертиза та лідерство в галузі Інтернету речей означає, що ми маємо великий досвід роботи на місцях і знаємо, що працює, коли і як, мінімізуючи будь-які несподіванки, коли настає час впроваджувати та надавати послуги.