26 Травня 2024

Вартість збору даних – кількість, якість і умови

Thinxtra

15 травня 2024 року

Сьогодні ми є свідками зростаючого виклику, який перетинає технології та сталий розвиток: справжня вартість великих даних. Хоча дані часто називають “новою нафтою”, важливо усвідомлювати не лише їхню цінність, але й екологічні та операційні витрати.

По-перше, ми спостерігаємо експоненціальне зростання збору даних: за даними IDC, лише у 2021 році на рішення для великих даних та бізнес-аналітики було витрачено 215 мільярдів доларів.

Важливість аналізу правильних даних

IDC також прогнозує, що обсяг даних, “створених, зафіксованих, скопійованих і спожитих у світі”, продовжуватиме зростати швидкими темпами, і оцінює, що обсяг даних, створених протягом наступних трьох років, буде більшим, ніж всі дані, створені за останні 30 років.

Ця тенденція не сповільнюється: дослідники очікують, що до 2030 року сектор науки про дані зросте на 31%. Але ми повинні запитати себе – якою ціною?

Ми боремося з неефективністю та складнощами, пов’язаними з накопиченням несуттєвих даних. Це не лише роздуває наші системи, але й негативно впливає на навколишнє середовище, значно збільшуючи викиди вуглекислого газу через значні енергетичні потреби великих центрів обробки даних.

Ви дійсно хочете бути впевненими, що аналізуєте правильні дані для правильних цілей і в правильному місці в рамках правильної структури витрат“, – говорить Річ Карпінскі, старший аналітик 451 Research, що входить до складу S&P Global Market Intelligence.

Конкретно організаціям потрібна стратегія для визначення того, які дані є найбільш важливими, а також ІТ-підхід, який допоможе керувати ними”.

Крім того, в міру того, як наші галузі розвиваються завдяки технологіям і штучному інтелекту, ми стикаємося з суворою реальністю. Багато підприємств залишаються неготовими до довгострокових наслідків Інтернету речей, не маючи необхідних взаємопов’язаних систем для безперешкодного переходу до Індустрії 4.0.

Згідно з дослідженням KPMG 2021 Fourth Industrial Revolution Benchmark Report, 2 з 3 організацій недостатньо добре підготовлені до змін, спричинених Четвертою промисловою революцією, порівняно з 54% у попередньому році.

Ті, хто приймає рішення, повинні розробляти стратегію не лише на найближче майбутнє, але й на стійке та ефективне майбутнє, враховуючи прямий вплив на наші витрати, безпеку і, що найважливіше, на нашу планету.

Сміття на вході, сміття на виході

Згідно з дослідженням компанії Veritas Technologies, 77% даних, які збирають організації, є або надлишковими, або застарілими, або тривіальними, або взагалі незасекреченими.

Низька якість даних може мати значний вплив на ваш бізнес. За даними Gartner, “організації вважають, що низька якість даних є причиною збитків у середньому на 15 мільйонів доларів на рік”, а майже 60% опитаних не знають, скільки коштують погані дані їхньому бізнесу, тому що вони не вимірюють їхню якість.

Низька якість даних, зрозуміло, призводить до недовіри до них. За даними Vanson Bourne, 77% опитаних керівників ІТ-відділів не повністю довіряють даним у своїх організаціях, і це має подальший вплив на продуктивність, оскільки дані потрібно переробляти, а на вирішення проблем, пов’язаних з аналізом даних, витрачається в середньому 4 години на кожного працівника на робочий тиждень.

Основні дані

Знання того, які дані вам потрібні, лежить в основі концепції основних даних. А щоб визначити основні дані вашої організації, ви повинні чітко усвідомлювати, яких цілей ви намагаєтеся досягти або який виклик чи проблему ви намагаєтеся вирішити, збираючи чи опрацьовуючи дані.

Наприклад, якщо ви сторонній логістичний провайдер і впроваджуєте технологічне рішення для відстеження контейнерів для посилок, чітко визначте, навіщо вам це потрібно, а потім вирішіть, які дані вам для цього потрібні. Це можуть бути просто дані про місцезнаходження, щоб відстежувати їхнє місцезнаходження та проводити інвентаризацію. Але якщо у вас є проблеми з крадіжками, ви також можете збирати дані про несанкціоноване втручання в пристрої.

Річ Карпінскі, старший аналітик 451 Research, що входить до складу S&P Global Market Intelligence, наголошує на важливості успішного впровадження технологічних рішень. Він каже, що “хоча бажання використовувати дані Інтернету речей для трансформації організації є цінним, часто настає переломний момент, коли проекти переходять до виробничих масштабів і все стає реальним, а потім стає складним” через величезну кількість кінцевих точок і обсяги даних, що генеруються в результаті розгортання Інтернету речей.

Саме тут ідея важливих даних може допомогти в отриманні цінності з даних без головного болю від їхнього впровадження.

Ви не можете керувати тим, що не можете виміряти

Вплив на бізнес браку даних, низької якості даних або поганого управління даними залежить від ролі, яку дані відіграють у процесах організації. Нижче наведено перелік ризиків або наслідків, які є спільними для багатьох організацій.

  • Втрачений дохід
  • Втрачені можливості з точки зору потенційних клієнтів, продажів та економії витрат
  • Неефективні операції
  • Низька задоволеність клієнтів
  • Відсутність відповідності
  • Збільшення витрат

Як IoT допомагає

Коли ви знаєте, які дані ви хочете збирати та аналізувати, вам потрібно переконатися, що вибране вами технологічне рішення може збирати потрібні дані в потрібний момент часу і перетворювати їх на дієві висновки.

Рішення для Інтернету речей (IoT) бувають різними, і майже для кожного випадку використання знайдеться відповідне.

У спільноті операторів мережі 0G Sigfox ми працюємо з вашим унікальним сценарієм використання і підбираємо найбільш підходяще комплексне рішення для задоволення ваших бізнес-вимог, гарантуючи, що ми збираємо потрібні дані в потрібний час, мінімізуючи непотрібний збір даних і максимізуючи вашу аналітику.

Наша експертиза та лідерство в галузі Інтернету речей означає, що ми маємо великий досвід роботи на місцях і знаємо, що працює, коли і як, мінімізуючи будь-які несподіванки, коли настає час впроваджувати та надавати послуги.